هتل 5 ستاره مدیا روتانا البرشا دبی
نوشته شده توسط : masoome

[img]http://dubaifa.com/items/items/463/tub/_1_dubaifa_560.jpg[/img]

با خدمات با کلاس جهانی هتل مدیا روتانا برشا، بهترین اقامتتان را تجربه کنید. در نزدیکی مدیا سیتی و اینترنت سیتی دبی، این هتل لوکس قرار دارد که 5 رستوران برای خوردن و نوشیدن ارائه می کند. این هتل همچنین یک استخر روباز با دمای کنترل شده و اتاق های ماساژ در اختیار دارد. تمام اتاق های شیک این هتل با میز های کار و تلویزیون های LCD تجهیز شده اند و هر اتاق امکانات تکمیل کننده چای/قهوه و یک مینی بار ارائه میدهد. حمّام بزرگ دارای اتاقک حمّام و وان است. رستوران Prego محیط راحتی با یک آشپزخانه اُپن در اختیار دارد، در حالیکه رستوران Channels پخت و پز زنده و صحنه هایی از شب را در معرض نمایش می گذارد. میهمانان میتوانند طعم آبجو را در میخانه Nelson تجربه کنند، اندکی در The Terrace به استراحت بپردازند یا غذای سبکی در تالار Connexions میل نمایند. مرکز فیتنس روتانا تمرین های مخصوص قلب و عروق و کاهش وزن را آموزش داده و همچنیی کلاس های سونا و فیتنس نیز برای علاقمندان آماده برگزاری است. میهمانان کوچولوی هتل نیز می توانند در باشگاه کودک، به خوشگذرانی بپردازند. مدیا روتانا برشا دبی در 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی این شهر قرار دارد و همچنین از اینجا به راحتی می توان به ایستگاه مترو اینترنت سیتی دبی دسترسی داشت. 
امکانات :
بیرونی: استخر روباز، تراس، تراس آفتاب
فعالیت ها: زمین گلفت(در 3 کیلومتری)، سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ، جکوزی
غذا و نوشیدنی: بار، صبحانه در اتاق، رستوران(بوفه)
اینترنت: رایگان! وای فای در مکان های عمومی بدون هیچ هزینه ای موجود است. وای فای در اتاق ها با هزینه 80 درهم برای 24 ساعت موجود است، وایافی در اتاق ها با هزینه 20 درهم در ساعت موجود است.
پارکینگ: رایگان! پارکینگ رایگان خصوصی در محل امکان پذیر است(نیازی به رزرو نیست.)
خدمات: سرویس اتاق، اجاره اتومبیل، تاکسی به فرودگاه(اضافه بها)، منشی 24 ساعته، پذیرش و خروج میهمان سریع السیر، تبدیل ارز، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز ATM، سرویس مستخدم، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی، مغازه کادو فروشی، امکانات اتاق VIP، لباس عروس. . . باکو ، دبی ، تور دبی تور باکو، تور ارزان دبی ، تور زمینی باکو ، تور لحظه آخری دبی، ویزا دبی، سفر باکو ، سفر دبی،ویزا باکو ، تور باکو از تهران، تور دبی از تهران تور باکو از مرز، تور آذربایجان، تور زمینی آذربایجان، تور ارزان باکو،تور لحظه آخری باکو، سفر به باکو، سفر به دبی ، هتل 5 ستاره مدیا روتانا البرشا دبی عمومی: وای فای پولی، روزنامه، گاوصندوق، مغازه ها(موجود درهتل)، اتاق های بدون سیگار، امکانات ویژه میهمانان معلول اتاق های خانواده، آسانسور، اتاق های عایق صدا، مکان های مخصوص سیگار کشیدن . . . زبان ها: روسی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی




:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: